8/16/2017

LÁSKA, KTERÁ SE NOSÍ

Domov je tam, kde zrovna jsme






Nejsem fashion bloggerka a rozhodně nemířím dostat se pod tuto nálepku. Vyjádřit slovy můj každodenní styl by vyšel na další článek, tento se týká pouze jedné věci. Věci, která má srdce, má svůj význam a je jedinečná.

Začalo to tím, že jsem vždy chtěla tetování. Chci ho stále, mám vymyšlený motiv, teď jen najít toho pravého tatéra a někde v jámě lvové i našetřené peníze. Objevili se Bumpkini

Můj první dojem byl takový, že mají krásné malůvky, takové snové až někdy dětinské motivy, které se nehodí ke mně. Kdyby chtěl někdy někdo ztvárnit mě, nakreslil by růži probodlou vlastním trním...

Zůstala jsem jim věrná a sledovala jejich práci dál. Až jsem se dostala k Lucy na její blog a potom i Instagram, kde nahrávala své live stories. Získala si mě nadobro.


Její přístup k tvorbě je jedinečný, věděla jsem dávno, že za jejich prací je něco víc, ale získat si mě natolik, že jsem už plánovala druhé tetování, i když ještě nemám ani to první...

Jenže co teď. První motiv, který mám v hlavě, opravdu potřebuje jinou jehlu. Pokud budu chtít k nim - chci v tom něco z nich. Jaký by to potom mělo význam.

Osvítilo mě, když jsem si uvědomila tu možnost, že Lucy taky maluje obrázky, které si doma můžeme vystavit a nechat působit jejich energii dřív, než se rozhodneme vrýt si něco do kůže.

A pak se stal zázrak. Jednou za čas něco namaluje přímo na kousek oblečení. A tu je. Mám ho doma, hřeje mě na srdci, láska z něj kvete a připomíná mi, že domov mám tam, kde zrovna jsem. ♥

Vaše Sova

5 komentářů:

  1. Jsi vážně krásná :) a ty její kresby jsou užasný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší! :)
    jdusizasvym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádherné! Aj ostatná tvorba, ako pozerám.
    A si krásna, tie fotky sú skvelé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása! Krása! Slečná má fakt talent :)

    OdpovědětVymazat