11/02/2017

OSLAVA PODZIMU

Přivoňme naposledy k barevnému podzimu









Zapalujeme svíčky, myslíme na ně. Podzim je přesně v té fázi, kdy nechal vyhasnout slunce, do duší se krade tíseň, příroda umírá a zima si brousí zuby.

Když podzim začíná, cítím se úplně naopak. Nabitá energií. Po úmorných vedrech můžu konečně dýchat, miluju tu vůni, která oznamuje, že se listí zbarví a začne zdobit chodníky (otravovat ty, co je budou muset odklízet.) Začíná to moje období...

Teď je v půlce, listopad není tolik veselý jako barevný říjen. Stromy jsou už skoro holé, ta vůně je pryč, energie odešla a čerpá se ze zapálených svíček a horkých čajů.

Tempo se klidní, myšlenky těžknou, objevuje se nostalgie, u někoho přímo deprese.

Přesto mám podzim ráda. V listopadu slavím narozeniny, s blízkými si víc vážím společných chvil, začínám se pomalu ale jistě těšit na Vánoce, na nákupy dárků...

Proto tyto fotky. Ještě ty říjnové, ty barevné, ve svetru bylo akorát. Než příroda usne úplně.

Vaše Sova

4 komentáře:

  1. S podzimem a zimou to cítím naprosto stejně jako ty :D Já uvažoval že koupím dárky už teď, protože o vánocích se v obchodech ani nehneš. Vždycky se těším na první sníh a prostě se musím v tu chvíli někam projít :D Měla by si napsat knihu, nebo tak něco. Strašně dobře se mi tvoje články čtou ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak předčasně vše nejlepší k narozeninám! :) Moc krásné fotky :) I já mám podzim ráda kvůli barevnému listý, čajům a huňatým svetrům :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky! :) Je pravda, že listopad není tak barevný, ale těším se, až aspoň bude sněžit a bude krásně zasněžená krajina :))

    OdpovědětVymazat
  4. Pár větami se ti podařilo vystihnout, proč miluju podzim. Díky. A mimochodem, nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat