1/16/2018

ANETA (3)

Slunečný listopad









Při pohledu ven a na tento článek, vidím obrovský kontrast. Přitom se jedná pouze o dva měsíce od vzniku fotek, na kterých Aneta statečně sundala bundu a pózovala. Usmívala se, i když jí byla zima a do očí svítilo slunce, které vylezlo jednou za čas. V duchu mě proklínala pokaždé, když jsem jí posílala do šúní. 
Naposledy jsem ji fotila na jaře, to jsme byly obě ve Valticích. Tentokrát si však vzala volno a přijela za mnou do Pardubic. Konečně jsme měly čas spolu i mluvit, nejen poskakovat za foťákem a před ním.

Koho by ale napadlo, že se jedná o chladný listopad?

Vaše Sova

3 komentáře:

  1. 4. a 5. fotka jsou podle mě nejkrásnější, takové přirozené :) Jinak já v Pardubicích studuji a přes týden jsem na kolejích :) teď teda ne, protože mi skončio zkouškové :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, úplně z nich vyzařuje energie, nemůžu se dočkat na jaro a sluníčko :)

    OdpovědětVymazat