2/09/2018

ZIMA

Když už nadáváš na zmrzlou hubu, rozhlédni se kolem sebe






Vážně už je únor a já mám vzpomínat na Vánoce?

Tentokrát se totiž taťka plácl přes kapsu a pořídil mi k Vánocům nový objektiv: Tamron 70-300 mm. Možná si teď někdo řekne, jestli nejsu moc rozmazlená, že mi papínek kupuje drahé dárky, ale věřte, že si tím naopak pronajal osobního fotografa na hasičské závody po celou sezónu (a určitě i ty další).
To ale neznamená, že se nemůžu dočkat, až ho na závodech opravdu vyzkouším, konečně budou fotky vypadat tak, jak jsem chtěla - alespoň doufám.

Každopádně jsem ho teď vyzkoušela na makro: jsem unešená. Doufám, že ještě sníh napadne, abych se s ním mohla po zkouškách vyřádit na opravdu zmrzlé přírodě.

Vaše Sova

6 komentářů:

  1. Krásné fotky. Také se pokouším podobné vyfotit, ale asi nemám ani takovou techniku a ani tolik zkušeností, aby mé fotky vypadaly jako ty Tvé. :-) Naštěstí mě to baví a dostanu se tak i ven a to je vždycky fajn. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pohádkově malebné záběry. Velice vydařené fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, ty jsi šikovná, to je fakt krása.. no jako vždy, asi už se opakuju, ale vážně pohádka ty fotky! :) máš hodného taťku teda :)

    OdpovědětVymazat
  4. To světlo na té 5té je úplně boží!!!
    Mám doma objektiv se stejným rozsahem, akorát si nejsem jistá jestli je to právě Tamron nebo Sigma, už jsem na něj nějaký ten rok nešáhla, ale co si pamatuji tak byl úplně skvělý na focení zvířat v Zoo:))

    OdpovědětVymazat
  5. Další krása! Vždycky jako první vybereš dokonalou fotku. :D :) Stějně tak ty další proti slunci. Miluju zlatou hodinku, to světlo dokáže bezvadně kouzlit. :)
    Ale povedly se ti všechny, o tom žádná. :)
    Michelle B - blog
    Facebook - portfolio :)

    OdpovědětVymazat