1/19/2016

TO SU:


•   Studentka historicko-literárních studií v Pardubicích - hodně čtu.
--- Státnice mám za řiťú ---
•   Mám 22 roků - z puberty su snad už venku.
•   Su z Moravy (přesněji řečeno z Valtic) - hold mi někdy nebudete rozumět.
•   Zbožňuju zelenou, i když to tady tak občas nevypadá.
•   Vystudovala jsem Obchodní akademii, ale počítat neumím.
•   Zvíře nemám - jen u babičky psa a doma přítele...
•   ... ano mám přítele, a jakého! ♥
•   Fotím → viz Portfolio.
•   Píšu → proto blog.

7 komentářů:

  1. Hezký den, Rony, to si dokáži představit, že ti ta zelená k tvým krásným vlasům sluší. :) Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, to je báječné, že se vracíš, Rony! :-) Těším se na tvé články. Podle fotek ses celkem změnila, připadáš mi teď mnohem dospělejší.

    OdpovědětVymazat
  3. To je nápad, jdu se podívat na tebe na fotkách. Hezký víkend, Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ... No poslední dobou fotím spíš druhé, než sebe.
      Děkuju, tobě taky. :)

      Vymazat
  4. Těším se na články! :)
    Já jsem taky vystudovala obchodku a počítání jde mimo mě, právě se snažím naučit aspoň něco na přijímačky, ale neumím ani základy, takže to asi nedopadne..:D
    Ty fotky jsou skvělé, mají atmosféru..:)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. No to som zvedavá veľmi na tvoj blog :) Môže byť naozaj zaujímavý, inak aj ja mám rokov

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat