1/19/2016

TO SU:

• Mám 24 roků - ale prý na to nevypadám.
•   Su z Moravy (přesněji řečeno z Valtic) - hold mi někdy nebudete rozumět.
• Studuju Dějiny literární kultury - takže pořád nepracuju... a možná ani nebudu.
• Semestr jsem strávila ve Slovinsku - viz články v rubrice Lublanina.
•   Zbožňuju zelenou, jsem jí obklopená všude.
•   Vystudovala jsem Obchodní akademii, ale počítat neumím.
Vystudovala jsem Historicko-literární studia - hodně čtu.
•   Zvíře nemám - jen psa u babičky 
•   Fotím → viz Portfolio.
•   Píšu → proto blog.

7 komentářů:

  1. Hezký den, Rony, to si dokáži představit, že ti ta zelená k tvým krásným vlasům sluší. :) Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, to je báječné, že se vracíš, Rony! :-) Těším se na tvé články. Podle fotek ses celkem změnila, připadáš mi teď mnohem dospělejší.

    OdpovědětVymazat
  3. To je nápad, jdu se podívat na tebe na fotkách. Hezký víkend, Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ... No poslední dobou fotím spíš druhé, než sebe.
      Děkuju, tobě taky. :)

      Vymazat
  4. Těším se na články! :)
    Já jsem taky vystudovala obchodku a počítání jde mimo mě, právě se snažím naučit aspoň něco na přijímačky, ale neumím ani základy, takže to asi nedopadne..:D
    Ty fotky jsou skvělé, mají atmosféru..:)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. No to som zvedavá veľmi na tvoj blog :) Môže byť naozaj zaujímavý, inak aj ja mám rokov

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat